Miért Cloud Solution Provider?
MIÉRT HASZNÁLJON MICROSOFT FELHŐSZOLGÁLTATÓT
A Microsoft 365 MEGVÁSÁRLÁSÁHOZ?
A Microsoft Cloud Solution Provider (CSP) egy olyan megközelíthető, megfelelő méretű partner lehet, akire támaszkodhat a beszerzés, az áttelepítés, a végfelhasználói támogatás, a Microsoft erőforrásaival való kapcsolattartás, a Microsoft támogatásában mutatkozó hiányosságok pótlása és a fejlődő Microsoft 365 platformból való legjobb kihasználás terén.
A hitelesítésszolgáltatók segítenek az áttérésben.
A hitelesítésszolgáltatók segítenek az áttérésben.
Az áttelepítéseknél mindig fennáll az állásidő vagy az adatvesztés kockázata. Ezért a Microsoft 365-re történő áttéréseket a legjobb, ha szakértő csapat végzi. A Microsoft maga nem segít a kisvállalkozások migrációjában. Egy olyan CSP, mint a CloudMatrix (BasedOnCloud.com), aki több ezer e-mail, hosztolt Exchange és SharePoint fiók migrálásában szerzett tapasztalattal rendelkezik, sokat segíthet az adatvesztés és az állásidő kiküszöbölésében.
A Microsoft 365 (Office 365) összetett és fejlődő
A Microsoft 365 egy folyamatosan fejlődő termék, amelyben rendszeresen jelennek meg szoftverfrissítések, új tervek és kapcsolódó termékek. Egy Microsoft CSP az Ön számára mindig képben van ezekkel a változásokkal. Akárcsak egy megbízható autókereskedő, aki tisztában van az autójával kapcsolatos jóváhagyott alkatrészekkel, akciókkal, javítási előzményekkel, garanciákkal, visszahívásokkal és szoftverfrissítésekkel, egy Microsoft CSP is olyan sokat tud a Microsoft 365 lehetőségeiről, hogy az informatikai személyzetnek nem kell annyit tanulnia. CSP-re van szüksége ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a Microsoft 365-ből.
A Microsoft 365 egy folyamatosan fejlődő termék, amelyben rendszeresen jelennek meg szoftverfrissítések, új tervek és kapcsolódó termékek. Egy Microsoft CSP az Ön számára mindig képben van ezekkel a változásokkal. Akárcsak egy megbízható autókereskedő, aki tisztában van az autójával kapcsolatos jóváhagyott alkatrészekkel, akciókkal, javítási előzményekkel, garanciákkal, visszahívásokkal és szoftverfrissítésekkel, egy Microsoft CSP is olyan sokat tud a Microsoft 365 lehetőségeiről, hogy az informatikai személyzetnek nem kell annyit tanulnia. CSP-re van szüksége ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhassa ki a Microsoft 365-ből.
Válasszon megfelelő méretű CSP-t
A Microsoft nagyszerű vállalat, de hatalmas. Csak a Microsoft 365-öt használó ügyfelek milliói vannak náluk. Egy megfelelő méretű CSP a tapasztalat, a folyamatok, a szolgáltatás és az ismertség megfelelő keverékét biztosítja. A különbség egy szép étteremben való étkezés és egy bevásárlóközpontban lévő ételudvarban való étkezés között van. Egy CSP-vel az élmény sokkal jobb. Jobb kiszolgálásra számíthat, és jó munkakapcsolatot alakíthat ki a támogató csapatával. A legjobb az egészben, hogy egy CSP aktív kapcsolatot tart fenn a Microsofttal, amit kihasználhat.
A Microsoft nagyszerű vállalat, de hatalmas. Csak a Microsoft 365-öt használó ügyfelek milliói vannak náluk. Egy megfelelő méretű CSP a tapasztalat, a folyamatok, a szolgáltatás és az ismertség megfelelő keverékét biztosítja. A különbség egy szép étteremben való étkezés és egy bevásárlóközpontban lévő ételudvarban való étkezés között van. Egy CSP-vel az élmény sokkal jobb. Jobb kiszolgálásra számíthat, és jó munkakapcsolatot alakíthat ki a támogató csapatával. A legjobb az egészben, hogy egy CSP aktív kapcsolatot tart fenn a Microsofttal, amit kihasználhat.
Egyablakos alkalmazás-támogatás
Kényelmes, ha egyetlen szolgáltatóval rendelkezik az összes alkalmazás hosting igényeire. A CSP-k által kínált Microsoft 365 és más Microsoft felhőtermékek valószínűleg a legtöbb vállalkozás által igényelt alkalmazás-tárhelymegoldások 80 százalékát lefedik. A többiről egy olyan sokoldalú CSP gondoskodhat, mint a CloudMatrix (BasedOnCloud.com), amely többek között menedzselt szolgáltatási szakértelmet kínál Microsoft, nem Microsoft és hibrid platformokon, domain-menedzsmentet, biztonságos tanúsítványokat, migrációkat, helyszíni implementációkat, virtualizációt, tervezést, hálózatépítést és tárhelyet.
Kényelmes, ha egyetlen szolgáltatóval rendelkezik az összes alkalmazás hosting igényeire. A CSP-k által kínált Microsoft 365 és más Microsoft felhőtermékek valószínűleg a legtöbb vállalkozás által igényelt alkalmazás-tárhelymegoldások 80 százalékát lefedik. A többiről egy olyan sokoldalú CSP gondoskodhat, mint a CloudMatrix (BasedOnCloud.com), amely többek között menedzselt szolgáltatási szakértelmet kínál Microsoft, nem Microsoft és hibrid platformokon, domain-menedzsmentet, biztonságos tanúsítványokat, migrációkat, helyszíni implementációkat, virtualizációt, tervezést, hálózatépítést és tárhelyet.
Végfelhasználók támogatása 24/7
Képzelje el egy közepes méretű vállalkozás tipikus IT-adminisztrátorának helyzetét. Ő a kapcsolattartó személy az irodában vagy a vállalatnál felmerülő bármilyen informatikával kapcsolatos kérdésben. Riasztó rendszerességgel pattognak a kérőcédulák és e-mailek, villognak az IM-ek és zúgnak a hívások a support desk-en. Néhányan a rendszergazda munkaállomása körül lézengenek. Az utolsó dolog, amire a rendszergazdának szüksége van, az a Microsoft 365 végfelhasználóinak támogatásával járó teher.
Képzelje el egy közepes méretű vállalkozás tipikus IT-adminisztrátorának helyzetét. Ő a kapcsolattartó személy az irodában vagy a vállalatnál felmerülő bármilyen informatikával kapcsolatos kérdésben. Riasztó rendszerességgel pattognak a kérőcédulák és e-mailek, villognak az IM-ek és zúgnak a hívások a support desk-en. Néhányan a rendszergazda munkaállomása körül lézengenek. Az utolsó dolog, amire a rendszergazdának szüksége van, az a Microsoft 365 végfelhasználóinak támogatásával járó teher.
Ha azonban a Microsoft 365 (Office 365) már üzemel, a végfelhasználói támogatás továbbra is a belső informatikusok feladata. A feltételek szerint a végfelhasználók nem fordulhatnak közvetlenül a Microsoft ügyfélszolgálatához. Minden problémát egyetlen, a Microsoft 365 beszerzésekor rendszergazdaként kijelölt személyen keresztül kell megoldani.
Ilyen helyzetekben a CSP valódi értéket jelenthet. A végfelhasználók közvetlenül kapcsolatba léphetnek a CSP támogató csapatával, ha csak felveszik a telefont, vagy a csevegésen kattintanak, az éjszaka vagy a nap bármely szakában. Valódi emberektől kaphatnak választ, valós időben. Minden kérdésükre választ kaphatnak, problémáikat megoldhatják, legyen az bármilyen apróság. Az informatikai rendszergazda nyugalomban maradna, így az elsősorban a pénzt termelő vállalkozás informatikai igényeivel foglalkozhatna.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!